fredag, mars 13, 2009

Kirons rum!

Kirons rum...överkast o kuddar jag sytt i ett av mina favvotyger, hans drakförvaring, och mätsticka och krokar med hans första kläder!!Har länge tänkt ha ett inlägg om Kirons rum, men nu under vintern så har det varit som ett slags extra förvaringsrum där och inte sett så trevligt ut, men förra veckan återställdes ordningen och det är ganska trivsamt igen! Är fortfarande lite prylar där som inte ska vara där men de behöver jag ju inte fota...=)Ganska många bilder men jag har försökt samla ihop de flesta i klump...Hojta till om det är svårt att se vad bilderna föreställer!! =)
Fondväggen med maskrosor, och hyllan med små minnessaker som dop-ljuset, elefanten han fick på dopet, hand o fotavtryck m.m...
Även sytt gardiner i samma tyg, djungeltema råder i detta rum! =) Dörröppningen på bilden leder till lillrummet bredvid, där det så småningom förhoppningsvis blir mysrum...
Väggorden ovanför byrån, tavlor, elefanten o bild på oss som gravida, och hörnan med vilda djur!
Byrån med wallies med vilda djur!!
Vi har snedtak på övervåningen, har satt tass-wallies på Kirons tak... Tygtavlan är ett lån från Ia.
Krokodil-mattan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...