tisdag, april 14, 2009

Sytt byxor, shorts och tights!

Och of course har jag sytt lite byxor, är ju favoritprojekten ändå! Mina auktioner på Tradera hittar ni HÄR! Kommer även snart lägga ut lite tyger...
Provat på att sy shorts/knickers, i svart manchester (från Erikshjälpen) med turkos mudd (från Ohlssons) i midja och benslut, benmudd lång så man kan använda i två längder. Det blir nog mest uppvikt för Kiron, nervikt såg det nästan ut som kjol och leggings tycker jag...Hihi...Dessa är Kirons! Tights i landskapstyg, så härligt att sy i! Mjuka i trikå med vita muddar i benslut och midja. Stl. 86/92. Dessa kommer på Tradera, ska sy ett par likadana till Kiron.
Muddbyxor i svartgrått bomullstyg från IKEA (längesen), mönster av Meedom men korrigerat, i stl. 92. De svarta har lägre midja och därför längre midjemudd (Kirons), de rosa hamnar på Tradera.
Svarta muddbyxor i retro tyg med fåglar, fjärilar, klöver m.m....=) De med vit mudd är Kirons, de gula hamnar på Tradera.
Retro baggy muddbyxor (tyg Tradera) med turkosa muddar, i min gamla modell! Sitter bra på! Hamnar på Tradera!
Randiga velourbyxor stl. 86/92, resår i midja och marinblå mudd i benslut (jag vet, de ser svartrandiga ut, mörkt marinblå), kommer på Tradera. Ska sy likadana till Kiron.Klarblå velourbyxor med resår i både midja och benslut, dessa har ni sett på förut, Kirons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...