söndag, maj 10, 2009

Elefantknickers och landskapstights!

Dessa har jag pulat med idag, har legat tillklippta ett tag men jag har haft slut på vit mudd. Men nu! Iallafall, dessa elefantknickers är det första plagget i Ias beställning! Till Robin!
Och de här landskapstightsen har Kiron väntat på länge nu...Ska ingå i ett litet set sedan med T-shirt tänkte jag...=)
Rätt nöjd med båda, oj vad mjukt elefanttyget var att sy i, lite svårt. Och jag måste lära mig dra in mudden i midjan lite, blir ibland något för stor känns det som, men jag är rädd att de ska sitta åt för mycket!

Har ett till projekt liggandes också som väntar på snedremsa, måste hitta blåturkos...Men det får ni se när det är klart förstås! Menar bara, jag syr och syr men inget blir klart...hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...