tisdag, augusti 25, 2009

Tyger tyger tyger i massor!

Sitter och har fullt upp med att lägga ut auktioner på Tradera, har haft rensning i mina tygskåp idag, lagt ut lite tyger jag har för mycket av eller redan sytt klart av osv. =) Var mer än jag trodde, ojoj! Kika in på auktionerna, håller på lägga ut för fullt!!! Kanske inte hinner alla idag, men imorgon...



Under min semester så har jag ju inte slutat köpa tyger heller, både nya och på loppis, så jag har en del att visa, samlat många på samma bilder annars blir det för mycket (därför bilderna inte alltid så bra). En del av dessa kommer jag också lägga ut på Tradera, då jag fick tag på mer än jag behöver.Ett fint Mumintyg!! (Kommer finnas rätt stor bit på Tradera)
4 tyger i gröna nyanser, överst till vänster ett retro örngott, bredvid en duk (den kommer finnas på Tradera), underst till vänster mintgrönt tyg med vita blommor, och till höger ett retro trikåtyg! Retro gardiner i brunt! Den vänstra kommer på Tradera...Blått o grönt blommönstrat tyg! Kommer finnas på Tradera en bit.2 randiga trikåtyger, har bla. tänkt sy tröja till Kiron av det svarta... Rosavitt med klöver (Tradera), och ett vinrött joggingtyg, sy mysbyxor till mig själv!
2 barntyger i bomull, ett ljusblått med bilar (finns bit på Tradera) och ett aprikosfärgat med kaniner, hjärtan o babybjörnar! =)Bruna nyanser: lite brun manchester, teddytyg (prova att sy nalle!) och ett indiantyg i bomull. Vitblått med klöver o blommor, finns på Tradera, klarblå manchester (sy byxor till Kiron?!) och blått Disneytyg (finns på Tradera).Joggingtyg i cerise, joggingtyg i lila med blommor, bomullstyg i lila med blommor!Ett retro örngott i rosa, grön o beige, orange joggingtyg, orange mudd o rosa mudd, ett landskapstyg i bomull. Traktorpulling-tyg i bomull, svartvit trikåbit, grå och blå trikå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...