fredag, mars 11, 2011

Vårmössor, dregglisar och skallra på beställning!

Herregud vad lite sytid jag haft de 2 senaste veckorna...känns ju rätt lustigt, har en beställnings-topp men en sysvacka...Men svackan beror inte på att jag inte velat, bara att jag inte hunnit!!! Det är andra saker hela tiden, och det känns som om så fort jag sätter mig vid symaskinen så händer nåt som gör att jag måste bryta...! Kiron har ju också haft sportlov den här veckan, så det är ju också en bidragande orsak...
Iallall, 2 beställningar har jag slutfört! En tjej ville ha knutmössa och dregglis i blårandiga velourtyget, och en annan mössa och dregglis i de röda elefanterna, en mössa i svartvitrandiga velourtyget, och en elefant i korallugglor...=) Mönstren är egna (elefantens grundmodell ursprungligen ur en gammal veckotidning), blårandiga tyget köpt på Tradera, likaså elefanttyget (men ursprungligen från Jofotex...det är för övrigt nästan helt slut på min snutt nu, kanske nåt litet litet plagg kvar att få ut), svartvitrandig velour från Stoff och Stil, och uggletyg från Ellos. Jag trodde först att tygets ugglemönster skulle vara lite för stort att få ut nåt bra av på en liten skallra, men tycker den blev riktigt fin!! =)
Nu hoppas jag att beställarna blir nöjda och att plaggen och skallran kommer väl till användning!!!
Är väl dax för vårmössa i stora delar av landet nu (fast här har vi haft nån decimeter snöfall det senaste dygnet)...Man bor ju i Norrland! =)

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...