torsdag, juli 05, 2012

Bröllopsförberedelser= stillsam blogg, men nya tyger!

Här är det fullt upp hela dagarna med bröllopsförberedelser, lite mindre än 1,5 vecka kvar! Håller på sy dotterns brudnäbbsklänning bland all annan förberedelse...
Som ni märker får då bloggen ligga tillbaka lite ett tag.
Visar här de tyger jag samlat på mig på sistonde...Först en del trikåtyger jag köpt på facebook, en del stora och en del små.
"Guldlock".
"Jag är en astronaut," detta har jag länge velat ha...
Kassettband.
Rödblå klöver, jag älskar!! Vit botten även om den här ser blå ut.
Sniglar, sonen älskar sniglar.
Blommor...
Underbart kanintyg, kommer ej på namnet men från Ikasyr i grunden.
En härlig himmelsblålila velour jag fått av svärmor!
Nu till lite bomullsväv..köpt detta också på facebook, traditionella Pippi.
Loppisfyndade kaniner. Har detta med gul botten sen tidigare.
Och söt flanell med nallar. =)

Ha det så bra och på återseende, när allt lugnat ner sig lite! =) Och som maka...

2 kommentarer:

  1. Fina tyger och STORT lycka till med bröllopet!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken bra blogg du har, man får många nya idér efter att man läst den! :)
    Jag har även en fråga och det är hur man kan köpa tyger på facebook?

    mvh/Lina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...