tisdag, april 10, 2012

Sista modeshowsoutfiten, nr. 10! Camoklänning med halterneck!

Nu har vi kommit till den sista modeshowsoutfiten jag har att visa. =) Hoppas ni inte tröttnat.
Till Hannas andra utgång sydde jag en halterneck-klänning i stl. 134-140. Använde mörk camouflagemönstrad twill (?) till denna, och satte i resår i midjan under ett rosa satinband för att bryta av lite.
Baktill har klänningen också resår i linningen.
Mönstret kommer från ett Allt om Handarbete(?) men lite ändrat som alltid, kan aldrig bara följa helt, haha!
Tyget har jag en stor rulle av, efter min kära svärmors camo-klädessömnad. =)


Svårt att fånga rätt färg, bandet är mer rosa.

Modellen Hanna i klänningen. =) Den finns att köpa på Epla och i min till salu-blogg, och facebook. ;o)
Mitt nästa och pågående projekt är en beställd klänning i ett av mina favorittyger!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...