torsdag, juni 18, 2009

Sytt Robins frottéknickers och kjol till mig!

Resultatet av dagens syende blev detta: Frottéknickers Ia beställt till Robin i stl. 86/92, med fickor i Mairo-elefanttyg, och turkosa muddar. Hoppas de sitter bra, de satt bra på Kiron iallafall! Hoppas också på livebild från Ia där Robin har dem på, annars får jag sätta ut en bild med Kiron...=) Han är ju min provdocka..=)
Också sydde jag en kjol till mig själv! Gjorde mönstret efter 2 andra kjolar jag gillar, ville ha lite mer vidd nedtill men tyget räckte inte så långt. Men är rätt nöjd iallafall! =) Ska ha den i midsommar med vita leggings tror jag, eftersom vädret nu inte verkar bli så bra, och vit top.
Den är helt i trikå som jag köpt på Tradera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...