fredag, juni 12, 2009

Sytt Wilmas 2-års present, sommarset!

Kusin Wilma fick av oss i 2-årspresent en Mamma Mu-bok & CD "Mamma Mu får ett sår", och ett sommarset jag sytt med solhatt, singoallatop och kjol. Solhattmönstret är från boken "Babygarderoben" i stl. 91, och tyget är Åhlens "Stampe" tyg. Singoallan, min första, mönster från Föräldrar & Barn i stl. 2 år, men jag sydde in sammanlagt ca 12 cm, herregud vad breda mönster det är överallt! Den blev ändå lite bred tycker jag. Vit trikå köpt på Tradera.
Och kjolen, eget mönster, i Stampe-tyget och randig muddväv köpt på Erikshjälpen...
Kiron som har samma storlek som Wilma fick agera provdocka i kläderna och han var så fin, men jag fick lova sambon att inte lägga ut några bilder på Kiron i tjejkläder här i bloggen, haha!!! Därför har jag ingen livebild...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...