söndag, oktober 31, 2010

Påminner om tävlingar, fått fin vinst, och nya tyger och mönster!

Vill påminna om mina två tävlingar/giveaways som går ut ikväll 20.00! Jag presenterar nog vinnaren imorgon under dagen nån gång. =) Klicka på bilderna för att komma till tävlingarna.


Vinn body eller tröja här i sybloggen! Och välj mellan 3 priser varav en hemsydd mössa i min vanliga blogg!
I fredags var det helt underbart att gå till postlådan, för jag hade inte mindre än 3 roliga paket där!! I det minsta fanns denna söta snutte från Makrill, som jag vann i hennes tävling.
Snutten blev mycket uppskattad av lillan, som synes! Tack Makrill!

I ett annat paket fanns dessa härliga tyger från Znok. Detta är det svarta elefant-tyget som Kiron valt och vill ha en tröja i. Sen blev det också en liten bit vardera av de rosa vikingarna, och lite till av de gröna vikingarna. =) Vi får se om jag kommer hinna med att beställa monstertrucksen eller féerna, dessa tyger var lite brådskande så jag hann inte vänta på dem...Och man har ju heller inte hur mycket pengar som helst...


Hämtade oxå ut ett paket från Stoff & Stil, som innehöll pingviner i bränd orange, och limegrön mudd!! =)


På loppis har jag på sistonde hittat en liten bit av detta fina tyg...ganska kraftig bomullsväv.


Och även detta roliga tyg med flygplan och kranar och annat kul...vet inte vad tygsorten heter, är nästan som baddräktstyg fast mer "slinkigt" liksom.


Har blivit 2 mönster, ett med lite retro bikinis, haha! Och mönster till dockan och Monchichin!


Sist men inte minst ett sött tyg med bin och blommor, passande till förklädesklänningar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...