tisdag, augusti 28, 2012

Hemligt tygpaket från JNY och födelsedagstyg. =)

Idag damp det ner ett hemligt härligt tygpaket från JNY i min brevlåda. =) Det innehöll himmelsblå fordon, 2 bitar turkosa verktyg, turkosa moln, regnbågsvelour vågade ränder, och svarta moln, totalt runt 3,5 m tyg. Allt utom velouren i jersey. Det är bara velouren jag haft tidigare och den är slut sen länge. Fordonen har jag haft som interlock, men även den slut sen länge. =) Och jag är överlycklig att det var så mycket "pojkiga" eller unisex-tyger då det känns som om jag har överhängande flickiga tyger sen tidigare, om vi nu ska gå in på det spåret med pojkigt och flickigt... ;o)
Dessa hamnar strax i tygbloggen, så hör av er om ni vill ha nån mössa eller dregglis i nåt tyg! (Ja jag tar beställningar på dregglisar nu också. )
 
Jag väntar också på ett paket från Stoff och Stil, innehållandes lite enfärgad trikå, och 1 m skalbaggstyg, detta är tingat till en födelsedagströja till den insekts-tokiga sonen så länge, får se om det blir nåt mer eller om det blir nåt över. =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...