torsdag, januari 13, 2011

2 fina och upp-piggande bloggvinster!

Just nu blir det ganska dåligt med sömn för min del, mest pga. att Tiril verkar ha en period då hon är gnällig på nätterna...Mycket tröttande och tärande. Därför känns det extra kul att få lite upp-piggande paket i postlådan! Jag har ju haft en del tur i tävlingar på andras bloggar på sistonde. =) Från Klockarbarn vann jag en superfin härligt retro sommarklänning, och från Min Gullunge vann jag ett presentkort på 100 kr före jul, som jag sen la till 50 kr på och köpte denna ursöta kjol! Kjolen från Min Gullunge är i stl.1-3 år, och jag tror Tiril snart kan ha den...=) Visst är den ljuvlig!?
Och den härliga Klockarbarn-klänningen är i stl. 3-4 år, så det dröjer ett tag, men den som väntar på nåt gott...=) Annars blir den ju en underbar present till någon lycklig också...? Men jag tror nog vi behåller den själv....=)
Har sytt litegrann ändå senaste veckan, det är ju också upp-piggande i sig. Kiron har börjat på dagis efter jullovet denna vecka, så jag har haft lite mer sytid.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Det är alltid lika kul att vinna i ett blogglotteri.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med lite vinstlycka! Grattis :) Och grattis till att du har mer sytid nu, hihi ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...