onsdag, januari 19, 2011

Påfyllt i tygförrådet...=)

Som vanligt kan jag inte motstå att köpa ett roligt tyg om det är billigt osv, och känns som om man nästan aldrig kan få nog med tyger...Skulle gärna beställa lite av alla nya läckra trikåtyger som kommit/kommer, men det dröjer väl än, får nöja mig med att titta så länge. Men det har iallafall blivit... Lite uggletyg i härliga färger, bomull från Ellos...
Lite retro moln i rosa, bomullsväv...
Svartvitrandig velour från Stoff & Stil (inköpt för kommande specifikt ändamål)...
Spidermantyg bomullsväv från Jysk...
Lite tufft sweatshirttyg jeanslook med tryck, till applikationer eller tuff lite kjol eller dylikt.
Ribbad grönvitrandig trikåväv, till mig själv?
Ljusturkos sweatshirt...gillar sweatshirt, perfekt till byxor och hoodies!!

Och lite mörkblå manchester.

1 kommentar:

  1. Vilka tygfynd du gjort! Alltid kul när man kan hitta lite billiga tyger också. Själv har jag förbjudigt mig själv att handla mer tyg, i alla fall den här månaden!!! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...