tisdag, december 20, 2011

Livebild på min söta brorson i sydda brallor, och även på höst/vårmössa! =)

Tänk att det bara är 4 dagar kvar till jul!!!  Fullt upp här hemma då vi ska vara här på julafton med ett gäng gäster. Kokat knäck, kola, lagt in sill, granen klär vi dan före dopparedan, och skinkan kokar och griljerar jag nog då också. Har en del kvar att sy innan dess...

Igår fick jag se denna ursöta bild på min söta "nya" brorson, 2 veckor gammal, i byxor som bror och tjej köpte av mig under graviditeten. Såååå söt, man vill bara prova allt sytt på honom, är så kul att se kläderna användas!!! (Bara så ni vet, om nån sitter på nån livebild därute så tar jag jättegärna emot dom, är så kul att se, och jag behöver heller inte publicera dem i bloggen, om ni inte vill!!!!). =)
 

Har ju heller inte hunnit visa denna bild på fina M i sin höstmössa, som hon valde själv. =) Förutom mina egna barn är nog hon och hennes syskon de flitigaste modellerna för mina kläder!

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...