fredag, juni 22, 2012

Glad midsommar med beställt picknickfilt!

Hoppas ni har en härlig midsommarafton! Vi har åkt upp till mina föräldrars stuga för traditionellt firande på en camping i närheten, och sen god mat och gott sällskap. =)

I höstas fick jag en stor hög med tyger och lite annat, i utbyte mot att jag skulle sy en picknickfilt till sommaren...Tiden har dragit iväg och nu var det mer än dax!!
Beställaren gillar retro och har själv stått för tygerna, favoritpåslakan. =)
Inuti satte jag flanell-lakan för mer stabilitet, funkar finfint!

Hoppas att beställaren blir nöjd och att filten kommer till flitig användning i sommar!

3 kommentarer:

  1. Vilken bra ide att sy egna picknick filtar, det borde passa bra att använda plastad frotté att ha emellan oxå!/Åsa

    SvaraRadera
  2. De kommer att bli supernöjda med det:-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...