måndag, juni 18, 2012

På sommarens hittills varmaste dag....

...sydde jag mössor. =)

En liten hög, de två översta är nog till mina egna barn, inte mitt mönster utan jag köpte dem färdigklippta av en tjej på facebook, just för att Kiron är galen i robotar, men nu får vi se, den är ev. lite liten, men Tiril får behålla sin, jag har faktiskt aldrig haft/sytt nåt plagg i husvagnstyget, varken "äkta eller oäkta".=)
De andra mössorna är i vuxenstorlek, en beställning från en tjej som kommer tappa sitt hår då hon blivit sjuk. Så hemskt, och en ära att få sy dem till henne. Nu hoppas jag att de kommer gillas!
Kiron i sin robotmössa som är på snäppet att va för liten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...