onsdag, december 05, 2012

December-erbjudande på färdigsytt!

Jag har ju tyvärr beställningsstopp för sytt innan jul nu, men ni kan ändå hinna köpa julklappar bland mina färdigsydda alster! Fram t.o.m. nyårsafton 31 December 2012 (kl. 24) ger jag fraktfritt på allt ni köper i mappen "Färdigsytt till salu" på min facebooksida, eller på min till-salu-blogg! (Klicka på orden för att komma till sidorna)


För er som hämtar varorna här hos mig har jag istället 10 % rabatt på allt ni köper i sagda mapp och till-salu-bloggen! ;)
 Via bloggen mailar ni in det ni vill köpa, och på facebook är det bara att kommentera under bilderna. Först till kvarn! Hoppas ni hittar nåt ni gillar!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...