onsdag, december 19, 2012

Julhjärtan!

Julen närmar sig med stormsteg!! Jag har inte hunnit med allt att göra här innan jul, varken i sömnadsväg eller allt utöver, men jag får prioritera. ;) Mina barn kan alltid få hemsytt, året runt, tex. ;)
 
I helgen när jag jobbade natt hade jag med mig dessa hjärtan att roa mig med under de lugnare stunderna, hade vändsytt dem på maskin hemma, och tog med mig vadd och nål och tråd (stoppade och sydde igen vändhålet för hand). Olika varianter och av olika skönhetsgrad, haha! Nån blev mindre lyckad. Men de sprider julstämning ändå, tycker jag. =) Önskar jag hade tid att sy fler, de ger mersmak!
Alla tyger är återbruk utom det beige, spetsarna och zigzagbanden är köpta från diverse ställen, mest facebook, loppis och Tradera.

1 kommentar:

  1. Söta...! små hjärtan är det perfekta pysslet... men det där med vingarna överlåter jag också åt andra, det verkar svårt! :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...