onsdag, december 12, 2012

Nyfödings-set!!

Hej!
Oj vad stressigt det blev nu inför jul! =) Mer julkläder har blivit klara och fler är på gång också, jättekul att de blivit så populära!!
 
Visar dock nåt annat än jukläder idag, denna beställning blev klar för ett tag sen men överlämnades i helgen till mottagaren. En liten nyföding med döskalle-älskande mor! =)
En mössa, dregglis och små bebisvantar utan tumme blev det, fleecefodrade.
Är faktiskt mina första bebisvantar, och jag fick prova mig fram lite, först sydde jag de till vänster men som ni ser blev de nog snäppet för små, så de har dottern fått till dockan istället. ;)
 
Vill ni själv beställa bebisvantar (till efter jul) kommer de kosta 75 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...