söndag, december 30, 2012

Gott nytt år och namn-julklappar!

Idag vill jag passa på att önska er ett riktigt härligt nytt år, är ju inte troligt att jag hinner kika in imorgon då jag först ska jobba och sedan får gäster. =)
Här är 2 julklappar, till bästa vännernas två söner! Varsitt par namnjeans, stl. 98 och stl. 122.
Båda är re-doade av vuxenjeans, med muddväv från Stoff och Stil och "skinn"stjärnan kommer från sönernas mammas avlagda jacka. ;)
 
Till Albin valde jag lite mörkare jeanstyg och turkosblå muddar, detta jeanstyg var inte roligt att sy ihop då det blev så tjockt!!! Men applikationerna gick som hejsan på dem istället.
 
Och Robin fick lite ljusare nyans med kornblå muddar, lite tunnare jeanstyg så lättare att sy i. Är dock inte heelt nöjd med mitt mönster i stl. 122, känns lite brett liksom, är svårt att veta hur mycket rörelsevidd som behövs i jeans, men dessa hade gärna varit lite smalare upptill, men annars är jag nöjd. Men ändring på mönstret ska nog provas.
Julklapparna har iallafall redan kommit till användning vet jag från säkra källor. ;)
 
Nu får ni ha en underbar nyårsafton så hörs vi nästa år!!

1 kommentar:

  1. Snygga! Inte varje unge på dagis som kan skryta med ett par byxor med sitt eget namn på. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...