torsdag, februari 14, 2013

My Little Pony och Lysa-i-mörkret!

Hej! Här rusar dagarna förbi snabbare än jag hinner med, och inte hinner jag sy nåt heller! Är så otroligt mycket annat som tar all tid och energi just nu. Känns jättetrist och jag har abstinens!
I helgen kommer vi åka iväg på en hotelltripp (om vi håller oss friska!) för att ladda batterierna lite, återkommer med nya krafter efter det hoppas jag.
Här kommer 2 till av min fina skruttas 3-årspresenter.
Två mössor fick hon, båda med stryka-på-tryck. Ena i "josa" med favoriten My Little Pony och en i camouflage med bokstaven T tryckt i "lysa-i-mörkret"material. =)



Trycket på lys-materialet blev lite misslyckat som ni kanske kan se, färgen i mössan trängde på nåt sätt igenom så trycket blev flammigt, vet inte om jag använde för hög värme? Men det är ju för personligt bruk så det funkar fint ändå tycker jag. Bättre lycka nästa gång, klart sonen ska få en egen K-mössa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...