lördag, februari 02, 2013

Nytt i tyghyllorna!

Såhär i brist på saker att visa upp, syr mest till skruttans 3-årsdag, så har det ändå landat några tyger i min brevlåda på sistonde. =) Mest lite mindre bitar men räcker ändå till något/några plagg, och några av de stumma tygerna har jag flera meter av. =) 
Börjar med en del underbara trikåer!
Imse Vimse 

 Blå Deer

 En vän till mig vill ha varsin mössa till dottern och sig själv och skickade mig dessa fina fisk-trikåer! =) 

 Dracula lime

 Rosa Lejon

 Cerise päron & äpplen

 Neonstjärnor på svart

Sen lite stumma/vävda tyger, både från loppis och "vanliga" affärer! 
 Flicka med paraply

 Cerise Stampe 

 Vilda djur beige

Shabby rosbuketter (tänk vad fina klänningar det kan bli i detta!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...