fredag, januari 22, 2010

Jippi! Min första utmärkelse!!! =)

Jag har fått min första award, jag blir så glad!!! TACK Made by Mamma Mia!!!




Med denna utmärkelse följer att du ska:
• kopiera awarden på din blogg.
• länka till den personen som gett dig awarden.
• berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
• välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till, samt länka till deras bloggar.
• lägg en kommentar i deras bloggar att du gett dem denna award.






Intressanta fakta??? Hmm...



1.Har BF idag!! Väntar på¨att vår lilla 2:a ska komma ut!

2.Min mamma sydde många av våra kläder när vi var små, och även till andra. När jag själv fick barn så väcktes intresset mer och mer, och jag tog steget och provade, med mammas hjälp!
3. Mitt fullständiga namn är Hanna Erika Sofie

4. Jag har aldrig åkt slalom...och har ingen avsikt att prova heller.

5. Min absoluta favoritbok är DET av Stephen King
6. Jag är verkligen en nattuggla och nattarbete passar mig utmärkt! Bara jag får sova på dagen så.

7. Jag önskar jag hade mer ambition och äventyrslust, skulle vilja vidareutbilda mig, tycker tex. barnmorska eller bibliotekarie låter som härliga jobb!




Det finns SÅ många härliga bloggare där ute som förtjänar utmärkelsen, svårt att bara välja några. En del kanske redan har fått utmärkelsen av andra, men dessa får den av mig!









Som sagt finns det många fler som jag vill ge den till oxå!


1 kommentar:

  1. Tack för utmärkelsen! Jag känner mig verkligen hedrad :)
    Hoppas att bebisen kommer snart! (eller den kanske redan kommit i skrivande sturn?) Lycka till i alla fall och vad härligt att få sy riktgit små kläder :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...