tisdag, januari 26, 2010

Tyger, mest loppisfynd!

Varvar det nysydda med lite mestadels loppisfyndade tyger...=)

2 bomullstyger, det övre ska bli gardinkappor till Kirons rum med djungeltema. Det undre är en gardinkappa som ska bli...ja det får vi se! =)

3 bomullstyger i röda toner...De två övre fyndade på Erikshjälpen men helt nya, och det understa med snögubbar från Panduro, ska bli julgardiner till Kiron/knyttets rum nästa vinter! (Bra att vara ute i god tid...=))
Det övre är vaxduk som vi får se vad det blir av (ni kan även skymta Kirons tightsklädda ben i övre kanten...=)) och det undre gardinkappa vit med bruna hjärtan, ser framför mig små flickklänningar!

1 kommentar:

  1. wow, så mycket godis! är magen på väg att explotera, jag bara längtar! och det är inte jag som är gravid!kramar till er

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...