onsdag, januari 26, 2011

Psst...

...sömnad pågår för fullt, men det är inget jag kan visa än, kommande månad är FULLSPÄCKAD för oss med födelsedagar (bla. vår egen Tirils 1-årsdag!) , bröllop, dop och annat, och till en del av dessa grejer har jag sömnadsprojekt på gång, + några beställningar... Men det dyker upp när det dyker upp! =)

Tills dess får ni se mina 2 söta fynd jag gjorde igår på Erikshjälpen! =)

En liten men naggande god bit, ganska kraftigt tyg, till skallror och dylikt!

Och en liten bit broderad tyll, precis lagom till att pryda en liten klänning!

2 kommentarer:

  1. Det översta tyget är ju to die for!!!!!! Härliga fynd!!!

    SvaraRadera
  2. Det är helt underbart det där rosagröna... jag har använt det till en ”samvetsjacka” en gång. Härliga fynd!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...