torsdag, januari 26, 2012

Bamse, Bärgarn, Rödluvan och kossa mu...


Fina härliga tyger....=) Mitt tygförråd börjar bli alldeles för fullt...men jag har också inlett en liten rensning, så snart blir det lite tyger till salu! Dock endast vävda, tror jag... Men först lite nytt!

Har fyndat på facebook, i gruppen "Tygsamlarna", bröt mitt köpstopp mot nya tyger för detta underbara! Bärgarn! Sonen blev överlycklig och en "tröj-jacka" (zip-jacka) och mössa beställdes genast!! Sen fick jag gärna göra kalsonger av det också, hehe...=) Kvalitén är lite som joggingtyg. Kan hända att det räcker till nåt mer med, vi får se, men hör av er om ni är sugna på nåt, först till kvarn vet ni! ;o) 
På Tradera budade jag hem lite spets, en stor passion för inredning just nu, och samma säljare hade också fin ros-trikå till salu. Kunde inte låta bli!
Så lite loppis, alla vävda...Bampe!
Härliga stora retroblommor.
Rödluvan och vargen....
Och retro bondgård i härliga färger!

1 kommentar:

  1. Det är alltid kul med nya tyger. Detta var ju helt underbara motiv.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...