tisdag, februari 28, 2012

Ja det är våren, det är våren!!!



Ja, nu läser man i bloggar här och där att våren är på gång...så även här även om jag bor lite norrut. Idag är det strålande sol och det droppar från taket, Jag och barnen ska strax ut på en promenad och lapa lite sol. Har varit hemma och vabbat med dem igår då skruttan fick magsjuka i söndags. Peppar peppar har inte varit nåt sen dess.

Tillbax till våren! =) Här har det också börjat sys lite vårmössor, fått lite beställningar och syr också lite till modeshowen.
Dessa verk sydde jag för nån vecka sen. En vårmössa i farmertyget (JNY) som jag skickade med i paketet till en tjej vars paket kommit på villovägar men till slut äntligen dök upp. En dregglis i dinotyget (Znokdesign) som matchar en vintermössa jag sålt iväg på facebook, och sist men inte minst en hjälmmössa i Gangstar-tyg (slaktat en helt ny snuttefilt). Hjälmmössan finns kvar för den som är sugen, i stl. 60 (ca 3-6 mån?) Jag kommer lägga ut den i shoppen snart, men annars kan ni också maila mig, 75 kr.


Fler vårmössor har också sytts och fler är på gång...men det i ett annat inlägg!

1 kommentar:

  1. Fina, ja vist är det härligt att även vi har fått lite värme och sol. Måste också ta tag i det där med mössor =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...