fredag, februari 24, 2012

Vuxen-muddbyxor!

Godkväll! I helgen har jag jobbhelg så jag hinner knappt sy något.
Men det har förfärdigats en del tidigare ändå. =)
För skamligt längesen fick jag en beställning från min kusin, på bla. byxor till henne själv. Resan fram till de byxorna har varit onödigt lång, men de är nu klara. För att få till mönstret till byxorna så sydde jag "provbyxor" i tyger jag inte är rädd om, så att säga, i hennes storlek, det blå paret.
 Det röda paret sydde jag till mig själv för att testa mig fram, och jag är inte lika "petit" som min kusin ;o) .
Båda är sydda i joggingtyg, med mudd i midja och benslut.
Tycker att jag lyckades riktigt bra, och har ett par nya sköna mjukisbrallor! =) Ska dock försöka bredda bensluten lite mer nästa gång, vill ha mer pös!


Beställningen har också fört med sig det roliga att jag nu känner mig redo att sy fler byxor till mig själv! =)

1 kommentar:

  1. Vilka fina mysbyxor! Det är roligt när man kan sy lite mer till sig själv med =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...