måndag, mars 19, 2012

Suddig film från modeshowen!

Modeshowen gick jättebra, barnen tyckte allt var jätteroligt förutom att Kiron inte tyckte om att gå ut på scenen, men annars sa han imorse att "Jag vill vara på teatern mer!"

Stressigt bakom scenen med mycket folk överallt. =) Vi delade loge bla. med en bröllopsbutik så det var stora fluffiga vackra klänningar över hela rummet. Vi hade 2 utgångar med 10 andra "butiker" emellan så vi hann byta.
Tiril älskade att gå ut på scenen, jag tror hon skulle kunnat gå där hela kvällen. Vi tänkte hoppa dockvagnen men då blev hon tjurig och ville ha den med.




Filmen här är från 2:a utgången av två, kläderna syns knappt på filmen som ni ser men ni kan ju få upplägget iallafall. =) Ska samla in mer bildmaterial från svärmor, bror m.m men tror det är mest film.

Lägger ut några "bakom scenen"-bilder senare när jag samlat ihop lite mer, bla. från Ms mobil. I stressen hann vi inte fota så mycket...=/
Mina duktiga modeller var Molly snart 7 år, Hanna snart 6 år, lill-Robin (3,5 månad), och mina egna Kiron 4,5 år och Tiril 2 år. Vi vuxna var jag, Mattias, min bror Johan och hans tjej Kikki.

1 kommentar:

  1. va roligt att få se hur dte gick till, men wow va mycket folk det måste varit. ska bli kul att få se fler bilder sen. kram!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...