fredag, mars 23, 2012

Mössor i massor!

Nu är äntligen vårens största skörd av mössor klar! =) Mina små karameller...tänk om man kunde behålla en mössa i varje tyg, älskar mössor, men de skulle ju inte hinna användas....=( 34 st blev det i denna omgång. Av dessa är bara 2 bokade så resten är fria för köp! =)
Är kul att sy mössor i alla möjliga fina tyger man har! Får se om det blir nån mer laddning framöver. =) Dessa kommer till salu på facebook, Epla och till salu-bloggen.;o)
De två översta raderna är stl. 2,5-8 år (den röda apor och lejon och blå pippimössan upp till vuxen).
De två mellanraderna är stl. 1-3 år.
Och de två understa stl. 0-1 år.
Sonen visar några av mössorna i sin storlek, den största barnstorleken.


Tveka inte att slå till om du är sugen på en mössa, många av dessa tyger har jag nu slut på! Kika även in i tygbloggen om du inte hittar nån mössa i tyg du gillar. =)

3 kommentarer:

  1. Så många underbara mössor!!!

    SvaraRadera
  2. Hej, gillar själv jättemycket att sy och jag undrar om du vill dela med dig vart du hittade mönstret.

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren på min blogg! Sylusten har varit försvunnen en längre tid för mig nu, så roligt att se att nån märker när man igen gör ett inlägg :) 34 st mössor är ju helt otroligt många!! Jättefina ser de dessutom ut att vara! Tror inte att mitt tålamod sku räcka till så många. Lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...