onsdag, maj 09, 2012

Pyttiga stjärnor. =)

Har fortfarande nattvecka och har inte mått helt 100 denna vecka, nåt konstigt illamående hela familjen verkar fått...Iallafall så har det blivit minimalt med sömnad. Och inte heller ser resten av veckan ljusare ut, har en hel del inbokat...
Idag sydde jag dock klart dessa som legat i UFO-högen en tid. I det underbara stjärntyget från JNY, ett par tights i stl. 68. Så små!
Mitt egna mönster, med resår i midjan (tycker alltid det är lite svårt med resår, veta hur mycket man ska ta...) sydde kanalen med tvillingnålen, och racade på och körde av en av tvillingnålarna...tur jag hade en till nål på lager.
Denna har ingen mottagare och kommer därför bli till salu för den sugne. =)

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...