torsdag, januari 24, 2013

Härlig post och kärt besvär.

Jodå, det händer saker här fast det verkar så lugnt i bloggen. Har ganska fullt upp med vardagslivet i övrigt för tillfället, men syr såklart när jag hinner. 
Idag fick jag härlig post i brevlådan! Ett paket innehöll en halvmeter av det lime Bilar-tyget + dessa fina band  som plåster på såren för att paketet dröjt lite. =) Det andra innehöll 2 fina tyger från en vän som vill ha mössor till sig och sin dotter. Och det tredje innehöll dessa 2 gamla nummer av Sömnadsmagasinet, ena från 2009 och andra från 2012, köpt på facebook. Tog en stunds paus från vardagen och satte mig med en kopp kaffe och dessa och fick sån inspiration till att sy TILL MIG SJÄLV! Längtar, men prioriterar annan sömnad före som ofta. Beställningar, dotterns födelsedag och det faktum att sonen helt plötsligt bestämt sig att det bara duger med mjukisbyxor, gör att jag har det jag syr iallafall...;) Men det är kärt besvär som det heter!
 
Lite sömnad har det blivit idag, men foton får vänta på bättre ljus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...