lördag, januari 05, 2013

Pannband och scarfs med kassettband, blommor och robotar!

Krånglar med bildöverföringen i mina bloggar just nu, men jag har lyckats lägga ut via webadress ändå....
Dessa 3 pannband hade jag med mig i julas till min syster och systerdöttrar, där vi firade julafton. Det var ett bra tag sen de lämnade önskemål om dessa, så det var ju på tiden!
Mamma fick en enfärgad antracitgrå, storasyster 9 år en i kassettbandstyget, och lillasyster 5,5 år en med cerise retroblommor. De mottogs med uppskattning, hoppas de kommer till fin användning!
Eget mönster. Antracitgrå tyg köpt på MG-tyger, kassettbandstyget från facebook (men fanns hos Stoffochstil tror jag?) och cerise retroblomtyget köpt på facebook.

Och i ett av Kirons julklappspaket fanns denna scarf i robot-tyget, med fleecefodrad baksida. Den knyts i nacken. Köpte en liten bit robot-tyg på facebook och den räckte lagom till denna, perfekt till en robotälskare! Eget mönster.



1 kommentar:

  1. Så fina!!! TAck för din snälla kommentar på min blogg! Jag har kommentarsgranskning som måste godkänna inläggen och jag brukar göra det på mobilen, tyvärr råkade jag trycka på fel knapp så ditt inlägg försvann :-(. Trodde det skulle gå att ta tillbaka, men jag hittar inte. Så du inte undrar vart det har tagit vägen ;-)..
    Gott nytt år!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...