söndag, november 08, 2009

Mer mössor!

Hoppas alla haft en härlig farsdag och att alla pappor blivit firade ordentligt! =) Sambon fick ett PC-spel av Kiron! Datorn är ledig nu men han är bra sugen...
Sytt en del idag, men oxå en del som väntar på tryckknappar så därför visar jag inte allt, imorgon blir det nog... Sytt bla. dessa mössor, fodrade i fleece. Min vanliga modell, eget mönster, stl. 48 och 50.
Kryptrikån kommer från Sydrömmar och Elefanttrikån från Stoff o Stil... Fodrade med svart fleece från IKEA och vit från JYSK. =)2 till velourmössor med knut. Väldigt svåra att fota och batteriet i kameran var dåligt så jag kunde inte ta så många kort heller...Klicka på bilden för att se bättre! Iallafall i svart velour från Ohlssons, stl.48, och klarblå velour också från Ohlssons, i stl. 44/46.
Ha en bra kväll!!!

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...