lördag, november 13, 2010

2 beställningar+ lite till salu!

Jag har sytt klart 2 beställningar till 2 av mina närmaste vänner! =)
Lille A fick ju lite kläder av mig för nån vecka sen, men han behöver fler dregglisar då han är en liten kräkbebis. Ia gjorde beställningen på en gång, och nu är den klar, 6 olika tyger. Dessa har alla trikå på baksidan, mjukt och skönt. Det randiga tyget är köpt på Tradera, likaså gröna JNY-kaninerna, så himmelsblå fordon och lila vågade ränder, båda från JNY, blå tåg från Jofotex, och turkosgrön velour från Ohlssons! Min vän Marianne ska hälsa på en annan vän med 2 barn, och hon har tidigare köpt till det minsta...men ville ha något till 3-åringen oxå! När hon var här på besök passade hon på att beställa 2 mössor, de 2 till vänster, en baggy velourstjärnmössa i stl. 50-54, och en trikåmössa med gula blommor i samma storlek. De två övriga blev till av bara farten som det brukar bli, en baggymössa stl. 50-54, och en knutmössa stl. 46-48! Dessa 2 kommer dyka upp i shoppen inom kort.
Velouren är från Ohlssons och det turkosa tyget är köpt på Tradera för längesen....
Kiron visar hur baggymössan ser ut på....
Och Tiril visar knutmössan!

Nu har jag slut på LillSpooky-lappar...och måste invänta märkning av en hög kläder...Drygt!

4 kommentarer:

  1. Fina grejjor och söta modeller!!! Kan det bli bättre?!

    SvaraRadera
  2. Härliga mössor och dregglisar,

    SvaraRadera
  3. hihi, det är väl klart etiketterna har tagit slut, så mycket och så fint har du sytt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...