onsdag, november 03, 2010

Syskonfotografering!

I förrgår var det fotografering på öppna förskolan, och jag ville gärna ha syskonbilder så jag hade anmält barnen! Och fotona blev så himla fina, jag längtar tills de kommer!!!!
Till Tiril hade jag sytt denna body i de cerise drakarna, blev jättefint, och Kiron fick ha sina gröna vikinga-tröja, de blev två små hemsydda färgkarameller!!! =) Sätter in 2 bilder på bodyn, svårt att få rätt färg, den rätta nyansen är som ett mellanting mellan dessa båda bilder!
Söta lilla färgkaramellen...Det här är den största storleken (80) i mitt beprövade bodymönster, passar precis men blir lite urringad när hon ålar, jag måste förstora nästa gång eller ge mig på ett nytt! =)

3 kommentarer:

  1. Bodyn är kanon fin, det är en riktig tuffing som har fått den! Klart att det blir fina foto med så fina kläder.

    SvaraRadera
  2. Första gången jag ser rosa drakarna live... Såååå fint det var och det var verkligen jättesnyggt med "limekanter"!
    Jag fick en gång tips om att sätta tryck-knappar där tyget överlappar i halsen för att undvika "urringningen"... men jag tycker det ser fint ut på lilla karamellen... :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefin body på en söt tjeja! Hoppas fotona blir bra!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...