fredag, november 05, 2010

Tidig julklapp till A 3 månader!

Min bästa vän fick i Juli sin yngsta son, men han har hittills inte fått något sytt av mig (bara köpta kläder)! Nu har jag ändrat på det, med en "tidig julklapp" så att säga. =) Det blev en body i det himmelsblå fordonstyget från JNY-design, ett set med mössa och scarf i gröna vikingarna från Znok-design, och velourbyxor i ränder från Ohlssons. Det är inte meningen att allt ska matcha som ni ser, utan fritt att använda hur som helst! Bodyn sydde jag med mörklila kantband eftersom mor Ia är så förtjust i lila till minstingen. Det är mitt vanliga mönster, Allt om handarbete 2-94, stl. 74. Mössa är mitt vanliga mönster, likaså dregglisen, men den är den första jag fodrat med frotté. =) Han är en liten kräkbebis så jag ska sy fler dregglisar till honom snart!
Byxorna är i stl. 68, Meedom men ändrat en hel del. Jag har satt långa turkosa muddar i midjan och bensluten så de kan vikas upp och användas länge.
Och så här ljuvligt söt blev han i mössan och dregglisen!

Och här hälsar han på Tiril med sina nya byxor, och storasyster M övervakar det hela... =) Nu är det bara bodyn jag inte sett på. =)

4 kommentarer:

  1. Fina kläder! Blev snyggt med lila kantband på bodyn.

    SvaraRadera
  2. Superfint! Kul med lite olika set, allt behöver ju inte matcha.

    SvaraRadera
  3. Superfina kläder till en liten sötnos :)

    SvaraRadera
  4. Vilken söt liten kille! Härliga kläder i härliga färger =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...