måndag, september 17, 2012

Ännu en ny modell att beställa! Halsduk/Scarf

Här kommer en till ny modell jag kan sy på beställning. Haft fundering på liknande länge och nu när jag fick beställning så kom jag till skott! =) Det är en lite större halsduk/scarf, för lite äldre barn. (Kan ju såklart sys till mindre också...
 Denna bruna har fleece på baksidan, värmer skönt. Den kommer till försäljning. Har även sytt några fler som snart dyker upp.
Och denna gröna är beställd, beställaren ville ha i enkelt tyg så därför fållade jag bara överkanten, inget fleece på baksidan.
 
 Skillnaden mot vanlig dregglis är formen, storleken, och att man knyter den i nacken istället för som på dregglisen som knäpps med tryckknapp.
Så här ser formen ut, fast med dubbelt tyg så viker jag inte in överkanten utan det blir overlocksöm runt hela.
Dessa kommer kosta 75 kr att beställa. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...