onsdag, september 12, 2012

Glad av möss-bild i tidningen, och tyghög.

Igår var en av mina mössor i lokaltidningen, på sin söta ägare Isabella. =) Blev ju liksom glad där på jobbet när jag slog upp morgonens tidning och hittade denna bild, från en Matmässa som var i helgen. Härligt! Tack mamma Christine för att jag fick använda bilden. =)
 
Fick lite roligt i brevlådan idag. Ett litet paket med små tyger som jag köpt på fejjan. =) Förutom dessa hämtade jag ut ett annat tyg också men det får ni se senare.
Fått klart en hög med beställda mössor och dregglisar, och ägnat kvällen åt att maila beställarna. =) Har varit gräsänka då maken varit på bio.
Sömn nu, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...