lördag, september 15, 2012

Ny modell som går att beställa. =)

Jag fick en beställning på en snuttefilt, något jag gjort tidigare till min dotter,  men då i en variant utan pill-lappar. =)
Beställaren hade blivit förtjust i de fina velourtygerna med stjärnor. Det ljuslila hade jag för lite kvar av, men dessa 2 räckte till snuttefilt. Det lila finns fortfarande mer av, men det cerise är i princip slut nu. Dessa tyger köpte jag från Ohlssons för nåt år sen.
 Som pill-lappar blev det satinband, vävda dekorband, organzaband, bomullsband, trikåband och min egen namnlapp. =)
 
 
 
Dessa kommer jag nu kunna ta upp beställningar på, kommer kosta 100 kr utan pill-lappar, 110 kr med. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...