fredag, september 21, 2012

Mer underkläder!

Jag har sytt mitt första par trosor! =) Det blev till mig själv, och livebild på mina gropiga lår tänker jag inte visa! =OP
De blev inte så snygga av, men sitter fint på måste jag säga, perfekt faktiskt. Sydde i ett jätteskönt mjukt viskostrikåtyg jag köpt stuv på loppis. Mönstret har jag åstadkommit efter att ha klippt isär ett par av mina gamla trosor.
Största problemen vid sömnaden är väl att min mammas hemsymaskin som jag lånat inte syr särskilt snygg eller ens jämn zickzack...Min egna är äntligen lämnad på service, jag LÄÄÄNGTAR efter min älskling, med alla sina fina sömmar...
Resåren är trosresår med spets som jag köpt hos Bibbis textil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...