tisdag, oktober 02, 2012

I heart mössor. =)

Höstens stora mössverkstad avklarad, nu är det bara något fåtal på beställning kvar att sy. =) I denna radda är det 48 st, de flesta till salu, men även två till mina barn och några beställda/bokade.
Översta raden är vuxenstorlek, raden under stl. 3 år och upp (passar också vissa vuxna), tredje raden 1-3,5 år, och nedersta raden  0-1,5 år. =)
Finns utlagda på Epla och dyker snart upp i till salubloggen och facebook-sidan.
 
 
 
Mina barn fick välja tyg till sina mössor själva. Sonen älskar kryp och valde en snigelmössa. Och dottern ville ha ninisar (kaniner) =).
 
Dessa nedan är beställda och ska/har levererats till sina nya ägare.

1 kommentar:

  1. oj, vad många fina mössor du har sytt! Jag som tycker att jag har jobbat bra med mina fem sydda, typ!
    Tack för dina fina ord om vårt hem, det glädjer mitt hjärta!
    Kram...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...