fredag, oktober 19, 2012

Min lilla kis 5 år. =)

Igår fyllde min älskade första trollunge 5 år. Mitt fina hjärta. Vi väckte honom med sång och paket. Det var ju en del mjuka...;o)
Jag hade sytt gardin, överkast, kuddfodral, småkuddar, och en dagisväska i robot-tyg från Jotex...Köpte också till ett färdigsytt påslakansset. Visar mer av inredningen i ett senare inlägg!
 
Och lite nya kläder också. ;o)
Skalbaggetyget från JNY köpte jag enkom för hans skull, han älskar nämligen att samla insekter... Och på sistonde har han också blivit mer och mer rymdintresserad, så astronauttröja blev perfekt! (Köpt på facebook).
Muddbyxor i kamel-velour från S&S, höga muddar... Joggingbyxor i brun sweatshirt  (köpt privat) med resår i midja och benslut , svarta revärer och döskalle-tygmärke. Sist men inte minst muddbyxor i mörkblå velour (fick i ett tygbyte), med orange revärer, bruna muddar och tygmärke.
 
Tröjorna! Stl. 122.
 Och ovan byxorna.
 
På födelsedagen fick han inviga skalbaggetröjan och de mörkblå velourisarna. Satt fint och han gillade dem, på söndag blir det robot/rymdkalas och då invigs astronauttröjan. =)
 
Tygmärket både på mörka velourisarna och de bruna joggingbyxorna är ursprungligen från H&M men jag har köpt dem via facebook.
 
 Tänk att denna sötfis funnits i våra liv i 5 år nu!! Vi älskar dig såååå mycket!!!
 

1 kommentar:

  1. Härliga plagg. Kul med astonauttyget, passar perfekt på ett rymdkalas!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...