torsdag, oktober 04, 2012

Scarfs och leggings, kassettband och fordon!

En till beställning har färdigställts, denna tjej har väntat länge på dessa plagg, då jag först fick slut på kassettbandstyget innan hon hann beställa så jag fick avböja beställningen. Men så kom jag över en bit till och nu hoppas jag att det blir en glad ägare till dessa plagg. =)
En ofodrad trekantsscarf i blå fordonsjersey från JNY, och leggings i stl. 86 med resår i midjan, kassettbandsjersey från Stoff och Stil.
Egna mönster.
 
Visar scarfen på Tiril, tycker denna modell har ett så snyggt pös.
 
Finns några fler uppsydda scarfsar till salu, dessa har dock fleecebaksida. De ligger ute på Epla redan, kommer snart i till salu-bloggen och facebook, har bara svårt att hinna med allt ibland. ;o)
Tygerna är turkos verktygsjersey från JNY, randig jersey från Ohlssons tyger, och brun molninterlock från JNY.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...