tisdag, november 20, 2012

Applikationsmössa i dop-present! (Osså en till! ;o))

Magsjukan har slagit ner här hemma, hos mig igår, blev troligtvis smittad via mitt yrke... Jag HOPPAS övriga familjemedlemmar slipper!! Men idag är jag rätt mör och lite skakis. Ingen sömnad för tillfälllet med andra ord.
 
Men i veckan så sydde jag dessa, faktiskt mina första applikationsmössor (om man inte räknar sonens drakmössa i fleece). =)
Mössan med ett rött W beställdes av min bästa vän, till hennes "systerson", dvs. svägerskas son, som döptes i helgen. =) Jag tycker den blev riktigt bra, kul att applicera bokstäver med så effektfullt resultat!
 
Av den tygbit jag hade var den andra delen lagom till en likadan mössa, men den fick applikation i form av Barbaskön. =) Denna är till salu, kommer dyka upp inom kort på Epla (om den inte säljs före det, först till kvarn ;o)).
Stl. 0-1 år på båda, svart molntyg köpt på facebook (ursprungligen från JNY??). Eget mönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...