söndag, april 08, 2012

Veckans re-do! Modeshowsoutfit nr. 9, gardintyg blir kjoltyg!

Söndag, dax för veckans re-do!
Jag har ju gått med i Klockarbarns utmaning "Återbruk 2012", och har därför frångått min re-do lite med just det att redoa enbart kläder, åtminstonde för nån vecka. Nästa vecka blir det av kläder igen. ;o)

Mollys första outfit i modeshowen var en enkel snurrkjol, som jag sytt av en f.d gardin i superskick! =) Cerise mudd i midjan matchar jordgubbarna. =)
Mönstret har jag knåpat själv. Kantade nertill med rullfåll. Stl. 134 på denna, och den finns till salu! =)
Påsken har spenderats på jobbet, men imorgon har jag ledigt, och vi ska till mina föräldrar för lite middag! =)
Här kan ni hitta länkar till de övriga deltagarna i utmaningen!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig kjol! Jordgubbarna ser ju jättesmaskiga ut!! Kul att du knåpar ihop egna mönster.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut att vara härligt snurr i kjolen!/Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...