fredag, oktober 09, 2009

Beställda muddbyxor =)

Två beställda muddbyxor till en liten kille i stl. 86!! Jag fick fria händer med tygval själv, mamman ville gärna ha nåt färg-glatt och mönstrat. =) Jag gjorde väl inga vågade val utan körde ganska "säkra" kort... Jag hoppas verkligen att du blir nöjd!!! Randig trikå singlejersey från Sydrömmar, turkos mudd från Ohlssons. Landskapstrikå interlock från Jofotex, grön mudd från Ohlssons. Snart är landskapstyget slut!!! =( Såg dock att de fått in det igen i butik, kanske måste beställa mer??? Tyget är ju så underbart!
Ska snart ha en tävling i min vanliga blogg där jag lottar ut ett par byxor, så håll utkik. Kommer visa den här också såklart!

3 kommentarer:

  1. Jättefina byxor! Beställaren kommer garanterat att bli nöjd.

    SvaraRadera
  2. herrejisses va snyggt, både jag o Dan sitter o häpnar!! är jättenöjd ska du veta, så himla fina=). ska bli så kul att få hem de sen o prova på Noah, det ser väldigt sköna ut. många kramar till duktiga sömmerskan!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror hon blir jättenöjd, de var fina!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...