torsdag, oktober 15, 2009

Livebild kommer snart...och nya tyger nu!!

I förra inlägget utlovade jag en livebild med tröjan på dagen efter, men fotograferingen på dagis blev uppskjuten då fotografen blivit sjuk...därav avsaknaden av livebild...Men imorgon ska det ske!!!

I brist på livebilder och färdiga kläder jag vill visa än, får ni se två härliga tyger jag fyndade idag!Detta dyker ev. upp på Tradera, jag vet inte riktigt själv vad jag ska göra av det men är övertygad om att nån annan superduktig där ute har en massa idéer!! Tycker det är så härligt! Detta klövertyg är lika härligt, får se vad vi hittar på med det...

I helgen fyller lillen 2 år, jag syr på en present nu...Alla tillfällen passar att ge något sytt! =)
Kalas i dagarna fyra kommer vi ha, haha alla kunde inte komma på söndag när han fyller, de första kom idag, några imorgon, föräldragruppen lördag och resten söndag....Men presenterna från oss får han inte förrän söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...