onsdag, oktober 07, 2009

Sjukstuga!!! LIte nya tyger i brist på annat...

Lillen har varit jätteförkyld några dagar så därför har jag inte kunnat sy så mycket... Han är extra gnällig och mammasjuk, och sover dåligt så man själv är rätt trött. Han är fortfarande förkyld men förhoppningsvis på bättringsvägen, har en del jag vill/måste bli klar med i helgen senast!!
I brist på syinlägg så kan jag ju visa några av de tyger som köpts på sistonde...3 trikåtyger i stuvar från Ohlssons...
3 stuvar från Erikshjälpen, de 2 översta trikå (överst sweatshirt), det understa ylle-aktigt...
En retro stuvbit.
Ett härligt silkigt trikåtyg från Eriks...
Retro örngott...3 muddstuvar från Ohlssons...
För att ha köpstopp på tyg så handlar jag en del...men det mesta kommer från Erikshjälpen!

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det jobbigt när man försöker sätta köpstopp, men ändå vill ha allt :). Vilka jättefina tyger du köpt. Är extra förtjust i den turkosa retrostuven.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...