fredag, april 01, 2011

Vinst: 2 kg tyg från JNY-design!!

Hade en helt underbar tur när jag var en av vinnarna av ett 2 kg-paket med tyger från JNY-design (fast jag var seg och upptäckte inte det förrän de mailade mig!) Igår damp det underbara paketet ner i lådan och jag var helt prillig här när jag öppnat, barnen tyckte nog jag betedde mig rätt lustigt....=) Paketet innehöll runt 1 m bondgårds-interlock, 1 m lime stjärnjersey, 1,5 m brun hjärtjersey, 0,5 m grå fordonsinterlock, 1 m röda apor o lejoninterlock, och 1 m gula molninterlock. Är nog bland det bästa jag vunnit någonsin!!

9 kommentarer:

  1. Grattis till den finfina vinsten :o)

    SvaraRadera
  2. Vilken toppen vinst! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Oj! Ja jisses vilket paket!! Grattis!! =o)
    Förstår att du blev glad!!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!Vad roligt för dig! Vilka härliga tyger du vunnit! Jag missade utlottningen som var på FB va?! såg den lite sent...men hoppas att jag kollar lite bättre nästa gång!! Än en gång grattis!

    SvaraRadera
  5. Silken tur! Söta du, förtjänt vinst, väntar för att se fina plagg här!

    SvaraRadera
  6. grattis! jag vann också, och det var som julafton när tygerna kom hem!

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vad kul! Vilka generösa priser! Jag såg tävlingen en kväll när jag var jättetrött och skulle göra det dagen efter, men det blev aldrig av...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag kollar så snart jag kan! =) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...